SHAAAARKWEEEK

Dafuq..... John kan lukta sig till d, Rima vet när ja blir extra känslig för odörer och andra dofter och Danne känner d när han ger mig en kram lr klämmer mitt knä. ( måtte satan ta vatten ansamlingar... 3 L... 3 heeeela liter.... absurt!)
 
Grönsaker luktar gott, Rimas mat stank yyyyyyyst idag.... Ja borde anat... Gick och bitchgrillade, kände mig som ms.Michelin heeela dan... Gick till gymmet.... ooooh Hell has begun.... FML!
 
Åter igen 3 hela liter, som en påminnelse för dumheter när man va 20.
 
My boobs hurts och ja vill ha mag massage :(
 
Nu har ja nog kräkt färdigt...
 
Imorgon får ja hem lite mer av mina saker, wouhuuuu och på fredag.-..... fi fäääääen va ja längtar till på fredag :-D YÄÄÄÄÄÄEY!!! Kärt återseende och ett tvåårs firande. D ska firas med Crossianter, jordgubbar och sangria.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0