Somna arg och vakna arg

Ibland vill ja bara få ut all ilska, kasta och skrika lite. ( mkt menar jag )
 
"Jag känner mig utnyttjad. Känner mig helt jävla utnyttjad och lurad.." eeeeh mer egoistisk mening har jag sällan skådat. Detta handlar om val som person OM något mot all förmodan skulle gå mot sitt slut.... Inte NÄR!!!!
 
Man går väll för fan inte in i en relation , vilken d än må vara med att ;men detta kommer ändå gå åt helvete så jag kan passa på att ha kul under tiden.
 
Ingen logik alls!!!!!!
 
Grejen med hela altet är för MIN del ( ngn har svårt att förstå att alla inte funkar på samma sätt) att om jag bryter med någon så klipper jag helt för de finns ingen mening med att ha kvar den personen i mitt liv. Ser ingen nytta med de alls då ALLT händer av en orsak. Men nej ja får inte fungera så, ja får inte tycka så... För att den personen då känner sig lurad och utnyttjad.
 
SAY WHAT????
 
Jag somnade arg, vaknade arg och hjärnan går för högvarv.....
 
Hade en vän över på fika igår, vi diskuterade en hel del.  3 tjejer som diskuterar och tänker samma sak, e d fel då? Och hur man än vänder och vrider på de så fungerar alla människor olika.
 
Och det här sen då... det snackas om en person.... väldigt mkt och inte åt det bra hållet... sedan försöker den som snackat om personen bli vän med personen igen, om och om igen. Ja har sett messen , hört konversationen, märkt på den andra människan som gjort allt detta att denna tagit åt sig och mår dåligt över det medans personen i sig det snackas om mer lr mindre ett antal ggr bett denna människa att fara och flyga vilket jag förstår.. Invecklat drama..... Hatar drama... känner som ja är lite fed up i detta inferno av intriger.
 
U screw it up, suck it up!! Allt ja har att säga.
 
Och varför i helvete blev de ett triangeldrama av allt? Jo jag blev inblandad.... men när ja igår sa detta till personen sa personen... detta är mellan h och mig!
 
Ahaaaaa men seriöst då.... prata inte med mig från första början då om denna människa utan håll detta mellan er..... AAAAAAAAAAAAAAAAH så satans arg.
 
Ont i handen har ja med, sår på knogen, Rimish återberättade att ja också höjde handen till den trevliga människan i fredags och skulle slå men Rima puttade undan armen så ja slog i busskuren med all kraft ist. Det förklarar ju som sagt en ömmande knoge med sår på.
 
Ja ja så kan de gå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0