Tystnad

Ont i magen, konstant klump... men imorgon åker ja hem till de mina... Charlie e så underbar...
 
 
 
"Faster, kollaaaaaa" sa han genom luren idag, fasters fina lilla <3 ska leka mig blå som en smurf och tills vi storknar.
 
 
 
SÅ MKT KÄRLEK! <3
 
Varit så arg dom senaste dagarna, fyllda med ilska och ångest. Det utlöser feber, ja blir så utmattad att ja får feber. dafuq?! Berättade för brollan , han skrattade. Länge..... "Du är den sista man ska ha förutfattade meningar om" .....så sant så sant.
 
Idag e ja ensam, ska städa och packa, lär bli att sova med tv´n på. Skulle behöva en kram, ngn som stryker mig på huvud. Kanske kommer gråta mig till sömns, måste rensa systemet. Idag är ensamheten min vän.... än så länge.
 
5 h jobb imorgon, sen bär d av. SÅ SKÖNT! La famiglia <3
 
Slutade jobbet 18.30, handlade mat, ned till centralen, hämta ut biljetter och ta en take away kaffe , pratade me brollan o charlie och bara glodde på folk i 40 minuter, värmde lite innan ja begav mig hemåt i kylan. Vill ha vår nuuuuu <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0