Där var vi

Rockbaren, alla människor, allt sorl, musiken , jag tittar upp, där står han, som alltid, förr. Då...
Vi började prata, som alltid med alkohol i kroppen, vips hände det, som så många gånger förr. Hans händer på mina kinder, läppar som möts, bultande hjärta och hög puls, ringen är tillbaka på mitt finger.
 
Jag vaknar, sätter mig käpprakt upp i sängen, tittar och känner bredvid mig, kallsvettas och sängkläderna sitter klistrat mot huden. Ja d va bara en dröm ... För helvete, varför drömmer jag  om det här ? Totalt onödigt och så 2008.
 
Totalt wacked!
 
Det som är mer wacked... ja har städat och tvättat och rengjort hela lyan , svettas så fort ja rör på mig. Hostar och nyser. Pollen chock i kombo med förkylning from hell.
 
Skulle gått långpromenad med Bella idag, antar det får vänta ett par dagar till.
 
Vill träna, men skulle ja ens försöka mig på ett yogapass skulle ja antagligen dö av andnöd. ( då ja inte kan andas genom näsan ) blir nog slapp och skriva av mig lite. Kolla på serier.... Ja antar att ja lär bli hemma imorgon med så som ja känner mig nu :( damn it!
 
Neee ringa Bella va d ja
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0