en weekend

En weekend i katrineholm, som jag saknat min familj, och så nostalgisk man kan bli. Gick förbi högstadie skolan och mindes allt. Kändes som jag var 13 på nytt, alla butiker som funnits där sen urminnes tider. Och för att inte tala om allt bus.
 
Tog även en sväng med pappsens bil. Så fiiiiiiint den gick :D. Synd bara man inte hann med så mkt, men familjen , barndomshemmet, titt på min brors och svägerskas nya hus. Ypp u heard me, dom har köpt hus.

Kommer bli så mys för dom och är så himla glad för deras skull. Och så blev de lite marängswiss, massa mys och världens goaste brorson.
 
Nu har jag däremot varit hemma hela veckan, sjuk. Ont i huvud och och ont i bihålorna så de står de härliga till.
 
Älskling kom förbi igår och hade sjukstuga med mig, myste med tacos, film och massa skratt. Tomt när han åker. Tänk så bra de blev till sist, något jag aldrig trodde så de är mer än jag någonsin hoppats på.
 
Imorgon ska jag nog iaf släpa mig till jobbet. Inte direkt ngn jobbig vecka framför mig men släpper de inte snart, huvudvärken så blir de en tripp till vårdcentralen för annars kommer ja vilja skadeskjuta mig.
 
Även blivit erbjuden ett nytt jobb, som receptionist, men lönen va inget att hurra för så vi får se, de är en kompis företag och bra tiden, 8-17 mån-fre. Inte som jag har nu, jobba ihjäl mig på alla konstiga tider och man hinner knappt med ett liv lr ett hem. Äta, jobba, sova, skita , dö. Så känns de just nu. Och när d liksom svider och bränner i magen och konstant illamående när ja äter ( lr inte äter för den delen med) då vet man att man kanske borde varva ned för då har d varit stressigt för länge.
 
Jag glömmer ibland bort att jag med är en människa. Inte en robot.
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vi saknar dug redan blev så fruktansvärt tomt när du åkte hem igen. Jag känner mig som den skyldige i att du är förkyld eftersom jag hade ont i bihålorna i helgen. Krya på dig gumman så ses vi snart igen :) kramar från oss

Svar: Hahaha jaa har också fruktansvärt ont i bihålorna men de verkar va ngt som går. De va jättetomt att komma hem till ett tyst hem igen :( krya på dig med hjärtat, miss u, och ja syns gör vi absolut snart igen massa kramar från mig till er
Linda Persson

2013-09-14 @ 22:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0