Olyckor

Åter på ruta ett.... dags att sluta röka.... Dag 1.... ja vill slå folk.... high fiva dom... med en stol... lr en tegelsten... in dah face... maybeeeee!!!!
 
Huvudvärk utan dess like, inge cigg, inge snus.... fryser, svettas....helvete vilken idioti!
 
Vad gör man inte ???
 
Och de här med att dom kommer tillbaka.... va säger man? Idioti kan hända?
 
Förra veckan fick ja ett oväntat mess på facebook;
 -träffar du ngn nu?
( killen har dumpat sin tjej och e nu back on single track)
 
jag; jodå ja har pojkvän :)
 
Han : fan han måste va aslycklig du e så jävla grym in bed
 
( ja va säger man , tack men nej tack )
 
I lördags natt fick ja mess från en gammal gaaaaaaaaaaaaaaammal kärlek ;
 
får ja övernatta hos dig? fy fan va ja saknar dig <3
 
jag svarade inte ens då han har flera barn och sambo , dags att släppa mig nu.  Va säger man ????
 
SLUTA KOM FLERA ÅR EFTERÅT!!!!! när de redan är för sent... lägg ned, lägg av och låt mig vara. Jag har gått vidare, varför kan dom inte göra detsamma??
 
Magen gör fortfarande ont, ja får fortfarande kväljningar hur som, när som... kanske magkatarr, kanske ska ringa för akuttid imorgon.. börjar tröttna på att få ont i magen va ja än gör. Svider, bränner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0