har du ?

"har du korsett på dig "
stackars tös... nej ja har timglas figur ändå. Rockbaren i sitt esse!!

Pollen chock ab förövrigt ! Envetna jävel! Ja gör ju slut , fattar du inte d ? Tydligen inte, jävla stalker beteende! varje vår o sommar är d likadant. Men neeej ! O i år värre än ngnsin , tabletter, spray, ögondroppar o astmamedicin men inget hjälper. FML !

Försökte driva ut skiten med sötsur chilisås, ribs o kyckling, men neej!!

Btw , ja e kär .... i mina nya naglar.



o här är en bild från igår när Linnéa o ja gjorde sci fi mässa, åt mat o sen rockbaren. blev uppraggad av en 27 åring från sthlm. Fin kropp men den näsan. (Yupp ja får va kräsen) ja va hemma vid 12 o tvärdog!!



Här är min blivande man btw, kärleken i mitt liv, förutom Charlie o min plattång!




Kommentarer
Postat av: Madde

De sägs att de är rekord på pollen i år, till och med jag känner av det i näsa åh ögonen rinner.. 😋 jätte fina naglar du har 😊

Svar: tack, ja e sjukt kär i dom, aaaaa pollen, seriöst, när ska eländet ta slut? ja d är väll d mesta på typ 40 år tror ja. helt galet!
Linda Persson

2014-04-28 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0