Huvudvärk

Ja , stucked i ett moment 22. Jag har huvudvärk, borde städat, ska nog piska mig själv till att göra det i ren frustration. Fastnat på internet i 3h.
 
Fast ja vet dock inte vad ja sysslat med dock, youtube,fitnessbloggar, you name it.
 
Har jag nämnt dietisten på torsdag? Kan ju bli spännande och sen kanske man  kan komma igång på riktigt.
Dom tror jag har en frm av anorexi, dock lider man väll inte av anorexi om kroppen svullnar i tid och otid. Men de beror ju inte på äggviteämnen, sköldkörteln, njur, hjärta, lungor eller IBS så ja let´s give it a try oavsett then.
 
ingen kul dag just nu. Skönt att va ledig iaf, jag , musiken och hemmet.
 
Tränat har jag iaf hunnit med eftersom min kropp tyckte de va helt okej att vakna kl. 7 imorse.
 
och nu är frågan, vaaaarför  i heeeela *pip* sparar man ngns nummer i flera år? Återigen.... en fråga som är för mig obegriplig, personen har sambo , troligtvis barn idag... Ibland vill jag bara gråta en skvätt för att de är så sorligt, sen vill jag gå och boxas för jag blir så arg....
 
Har jag sagt att jag ev. trligtvis får besök i helgen ? Maaaaybeeeeeee........... Hoppas kan man alltid även om chansen inte känns så stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0