våga vägra

Händelserik vecka. Nya jobbet är fantastiskt, ja får ligga mer som singel än i min förra relation, jävligt weird men totalt underbart, världens bästa chefer, kollegor o ja har äntligen kunnat återuppta mitt liv igen, ingen psykisk terror, ingen som trycker ned lr ser ned på allt ja gör, fantastiska människor som äntrat mitt liv o ett stort tack till alla vänner som funnits kvar vid min sida o stöttat. Våga vägra ge upp!

Mör i kroppen så d förslår, träningen är återupptagen! Helt amazing! Våren är på ingång! Vill ni kräkas på min positiva sida, bring it on ;-)

Biljard , jobb o träning bjuder helgen på , lite mys med. Nästa helg är d äntligen dags för spa-dag! Nya naglar igår, o smink för 1078 sek är inköpt! Så värt de. Estee Lauder är grymt! Tur dock man bara behöver göra ett sånt inköp en ggn i halvåret haha Fick en fin goddiebag på köpet!

Jag har så mkt fritid nu för tiden så d finns inte. Helt plötsligt hinner ja med att fika med folk , ta en öl o gå på Quiz , städa , tvätta o träna samt ringa till alla som ja inte haft tid med innan o tjöta bort lite tid. Jag har ett liv igen.

Jag är sjukt glad !!!



min goddiebag



kostym på jobbet









lite avskeds fest med gamla jobbet. Bild på mina presenter kommer :) hur ja lyckades få hem alltr för mig en gåta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0