jul i vart hus

Men neeeej, jag vill inte se ljusstakar nu, det är för tidigt, visst har redan druckit glögg, ätit pepparkakor, lussebullar och hinkat julmust och gjort den årliga utomhusgrillningen men neeej , va hände? Vart tog året vägen och vart är den satans snön? Hellre snö, vitt och ljust och kallt än regn, regn,storm, blåst och kallt som satan.

Näää jag är inte bitter jag inte.

Och hur fasiken ska det här gå?? Att sakna så här mkt är inte hälsosamt, att tänka så här mkt och känna är inte hälsosamt. Hur blev det så här? Det är sjukt långt till torsdag.

Idag önskar jag även att jag kunde klona mig. Jag vill va i sthlm, i katrineholm, i nyköping och i helsingborg. Miss my loved ones extra mycket. Mörkret har sugit tag i mig idag.

Jobbdagar har jag inte tid att tänka, det har jag när jag är hemma. Ledig, ensam. Då kommer de smygandes, skitnovember, fast samtidigt är jag glad, lyckosam. Vädret, varför ska det påverka så hårt??

Dricker mitt kaffe, betar av film efter film, tagit mig ut, tränat iaf. Tittar på disken och tänker , not today satan, i´m gonna do it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0