Ohmahgaaad

Tusen serier att kolla klart på, nya börjar.
 
Snart börjar GOT , soooom ja väntat. Fler serier som ja följer/följt slaviskt är;
 
TVD
American Horror Story
SOA ( som tyvärr slutat)
Breaking Bad ( som tyvärr slutat)
Archer
Vikings
The Walking Dead
The Originals
Mad Men
 
And it goes on and on, och ändå hinner jag ha ett liv, dock inte lika livfullt som ett par år sedan haha men jobba heltid, träna minst 4 dagar i veckan, umgås med vänner och allt annat normalt och abnormalt.
 
Jäkla skitväder, vem fasiken beställde de? Regn, halv storm, i helgen vart de full storm, bara gilla läget och göra de bästa av det. Vilodag idag, verkar behövas.. Lite trött är jag allt, hoppas på att få sova sedan. Min kropp har börjat med något jättespännande.... Inte vilja sova fast jag är trött, om jag inte tränat, då går de hur fint som helst. 2h gym och jag sover som ett barn medans varje liten muskel gör ont. Men vilodag, nähääääj du, det är bara att glömma.
 
3 h "vilosömn" och ja vaknar upp och är inte pigg men vaken ändå, vad gör man? Löser korsord och dricker te I guess, tant som man är.
 
Imorgon blir de hem till Kiqi innan jobbet då hon gått igenom sina garderober. Woooop woooop!!
 
Och nu då, hänga tvätt och ta sig en screwdriver kan hända, surfa sig lite kan också hända. Sen är de banne mig bedtime och morgon cardio som gäller innan Kiqi och 4 dagars jobb.
 
Underbara fantastiska lediga måndag vad ja älskar dig!
 
3 dagar kvar....  Nu har de ändå gått undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0